"Ақмола облыстық білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі, Ақадыр ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Средняя общеобразовательная школа села Акадыр отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области"

Біз әлеуметтік желіде

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кәсіптік бағдар беру жұмысы

Зеренді ауданының Ақадыр орта мектебінде білім алушыларды кәсіптік бағдарлау туралы есеп

Қазіргі уақытта 11 сынып оқушыларының алдында қазіргі уақытта қоғамымызда болып жатқан өзгерістерге байланысты өте өзекті мамандық таңдау мәселесі тұр. Жаңа мамандықтардың бар екендігі туралы оқушылар аз ақпарат алады, сондай-ақ еңбек нарығының сұранысы, оқушының жеке қабілеті және т. б. сияқты кәсіпті табысты таңдаудың факторлары бар.

Жоғарыда айтылғандарға байланысты мектепте кәсіби бағдар беру жұмысының міндеттері::

1. Оқушыларға кәсіптік өзін-өзі айқындауды шешуде көмек көрсету;

2. Олардың құндылықтық бағдарларын, қабілеттері мен мүмкіндіктерін, өмірлік жоспарлары мен перспективаларын ескере отырып, кәсіптерді дербес және саналы таңдауын қалыптастыруға ықпал ету.

Мектепте оқушылармен және олардың ата-аналарымен жұмыстың негізгі бағыттары::

Оқушыларды мамандықтар, оларды алу жолдары, жұмысқа орналасу мүмкіндіктері туралы хабардар ету, еңбек нарығында сұранысқа ие мамандықтарды насихаттау, басымдық (техникалық, ауыл шаруашылық мамандықтары  );

Мамандарды тарту арқылы және оқушылардың кәсіби маңызды сапасын диагностикалаудың қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын қолдану арқылы оқыту;

Педагог-психологтың қатысуымен ұжымдық және жеке, мамандық таңдау мәселелері бойынша оқушыларға кеңес беру;

Оқу орындарының өкілдерімен кездесулер ұйымдастыру;

Ата-аналармен жұмыс жоғары оқу орындары/колледж өкілдерінің, педагог-психологтың, сынып жетекшілерінің баяндамаларын қамтиды.

 

Тренинг түрінде топтық кәсіптік бағдар беру сабақтары, оқушылармен сынып сағаттары өткізілді. Сабақта сауалнама жүргізілді, сыныптарда мамандық ерекшелігі талқыланды,әр оқушының қызығушылығы мен кәсіби таңдауы анықталды.

Кәсіби қызметтің бағыттары мен түрлері туралы түсінік қалыптастырылды, жеке өзін-өзі анықтау және өзін-өзі белсендіруге көмек көрсетілді.

Оқушылармен жұмыс кезінде жас ерекшеліктері, жеке тұлғаның жеке даму ерекшеліктері, мамандық таңдауда қызығушылықтары мен бейімділігі ескерілді. Сондықтан алға қойылған мақсаттар мен міндеттерге қол жеткізу үшін кәсіптік бағдар бойынша әр түрлі жұмыс түрлері қолданылды.

 

1. Ақпараттық стенд оқушыларға арналған жаңа және пайдалы ақпаратпен толықтырылады ("мамандықтар әлемінде"," бітірушіге көмек","қайда оқуға бару"). Стендтердің арқасында оқушылар Көкшетау қаласының негізгі жоғары оқу орындары туралы білді.

2. Оқушылар, мектеп психологы С. Н. Жамантаевамен және сынып жетекшісі А. М. Кучумовамен өткізілген сауалнама барысында оқушылардың көп бөлігі өздерінің қабілеттері, әр түрлі мамандықтар туралы ақпараттар мен ары қарай кәсіби өсудің болашағы туралы біліміне қызығушылық танытты, бұл олардың сауалнамадағы жауаптарын көрсетеді.

3. Қаланың және облыстың кәсіптік оқу орындарының өкілдерімен кездесулер ұйымдастырылды. Бұл "Арна" колледжі, Көкшетау университеті сияқты білім беру мекемелері. Мырзахметов.

4. Ата-аналармен жұмыс

Жыл бойы мектепте ата-аналар жиналысы өткізілді, олар кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелері бойынша психологиялық құзыреттілікті арттыруға бағытталған. Сонымен қатар, оқушылардың оқу бейінін таңдауына деген қарым-қатынасын анықтау мақсатында ата-аналарға сауалнама жүргізу.

Сонымен қатар, ата-аналар өз мамандықтары туралы айтып, сынып сағаттарына тартылады.

Әзірленген жоспарды, қойылған міндеттерді жүзеге асыру, кәсіби бағдар беру жұмысында әртүрлі формалар мен әдістерді қолдану олардың тиімділігін көрсетті.

Өткізілген жұмыстың нәтижесі бойынша оқушыларға педагог–психологтардың, сынып жетекшілерінің, әлеуметтік педагогтардың, кәсіптік оқу орындарының өкілдерінің Кәсіптік таңдау бойынша ұсыныстары берілді.

Жаңартылған күні: 13.05.2020 10:55
Құрылған күні: 02.03.2021 21:57

Текст